Un dia de cavalls a Infantil

Ahir vem gaudir d’una visita molt especial a l’escola: uns visitants equins, el cavall Goliat (un Bretó de la Cerdanya) i els ponis Totoa i Hèrcules.

En el moment en què els alumnes han vist arribar el camió s’han entusiasmat observant com baixaven els cavalls. Estaven ansiosos per acostar-se.

Quan tots els alumnes d’infantil han arribat, han pogut fer preguntes segons les seves inquietuds:

• Què mengen?
  • Com es diuen?
  • Com es cuiden?
  • Quant pesen?
  • Quanta aigua beuen?

Després de conèixer-los, els han acariciat, raspallat i, han pogut fer una volta en el seu llom. Els nens estaven encantats i algunes professores també s’han animat a pujar-hi.

Quin privilegi poder gaudir d’aquesta companyia i de la naturalesa de la qual està envoltat el COL·LEGI CIM!

Un especial agraïment a la Família De Sans Juliana per fer possible aquesta experiència tan enriquidora.