EXPOSICIÓ DE TREBALLS DE RECERCA -TDR’s

Els dies previs a les festes de la Setmana Santa, es van realitzar les defenses dels treballs de final del Batxillerat al centre, amb la participació d’alumnes d’ESO i Batxillerat.

Amb una bona riquesa i varietat de temes com: el còmic, el blanqueig de capitals, les teràpies amb animals per a nens amb autisme, la cirurgia plàstica, les novel·les futuristes d’Orwell i l’actualitat que vivim, etc… han enriquit el bagatge dels companys i, a més, han posat a prova les destreses d’oratòria en l’alumnat de 2on de Batxillerat al col·legi Cor Immaculat de Maria.

Tota una demostració d’habilitat i domini de les matèries treballades al llarg de dos anys amb molta constància i esforç, recompensat de sobra amb el gran èxit de les exposicions.